torsdag 19 april 2012

En dag som denna

Tjolahopp världen!
Har inte varit här på evigheter, så kände att det kanske var på tiden nu. Jag sitter här och försöker pina mig igenom ännu en dag i skolan och får bara reda på att jag hamnar mer och mer efter i alla ämnen. Jag avskyr betygs-prat... Men det är egentligen välbehövligt. Jag har fruktansvärt mycket jag behöver göra, men hittar liksom aldrig orken till att ta tag i det. Jag kan inte ens tvinga mig till det. Hjärnan bara säger stopp.

Men man får göra det bästa av det man har. Jag har hittat fram till min systers fina blogg där hon tipsar om massa dunder-goa recept, så jag har tillbringat den senaste timmen med penna i handen och skrivit ner dunder-glass och mumma bröd. Underbart! Men nu måste jag avancera mig mot matten och hoppas att jag inte blir underkänd...

Hejja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar