lördag 19 januari 2013

En eftermiddag som denna

Friskis & Svettis eller Älvhögsborg? Jag är inte taggad på någon, samtidigt som jag skulle tycka båda är roligt. Men nya studier har bevisat att jag är överviktig, så jag måste göra någonting. Så på friskis är det massa olika pass och grejer, och på älvhögsborg är det också massa pass, men där kanske också eventuellt bad... Bad är trevligt liksom. Men sen å andra sidan är det dyrare där, och det gäller bara i trollhättan, och om jag fattade det rätt så kan friskis gälla i trestads-området. (Trollhättan, Vänersborg & Uddevalla) Om det nu är så att det gäller i trestad kan jag ju faktiskt kanske lyckas övertala mig kära vän att göra detta med mig, men det återstår ju att se. Usch, detta är svårt tycker jag. Jag vill inte, samtidigt som jag vill, samtidigt som jag inte orkar, så jag sitter här med lite smått ångest varvat med förväntan. Det är ingen jätte trevlig blandning att ha inom sig såhär en lördagseftermiddag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar