torsdag 12 maj 2011

en dag som denna

Skolan!! Woho!! .....
Jag orkar inte..
Har haft idrott, brännboll... inomhus.. yaay...
Nu är det mediekommunikation där vi ska göra caféet.
Ganska roligt ändå, men jag orkar inte riktigt göra det heller x)
Vill egentligen bara hem, ta det lugnt, inte tänka på någonting.
Kanske baka och laga lite mat, skriva färdigt novellen jag började på i morse.
Jag vill hem och ta det lugnt, inte vara här i skolan där det är vidrig mat och tråkiga lektioner.
Sen är det konsert i kväll också, och det orkar jag så klart inte heller.
Jag har en riktig skruttdag.
Började med att jag vaknade 4... yaay!
Sen när jag gick upp 5 duschade jag och så. Fick på mig kläder.
Sen ska jag göra frukost.
Var galet sugen på ägg och bacon, så det gjorde jag.
Självklart, när jag ska stoppa in den första baconen, så skvätter det jätte mycket fett på mina kläder.
Eftersom att jag var sen hann jag inte byta, så nu sitter jag här, med fettfläckar och allt.
Sen strulade det med tågen i morgon också. Hääärligt!
Jag vill hem :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar