onsdag 18 maj 2011

en kväll som denna

Regnet öser, jag fick precis kramp i foten och jag har mensvärk.
Jag kunde faktiskt inte bry mig mycket mindre.
Jag har varit på den underbaraste mässan jag någonsin varit på och jag är helt i ro med mig själv.
Jag kan helt ärligt säga att jag mår toppen!
MEN, jag måste bara skriva om någonting jag tyckte var så OTROLIGT löjligt!
En vän till mig hade skrivit "Singel :$" på sitt facebook status.
Han/hon/den/det hade fått ett svar "väldigt vad alla blir singlar nu till sommaren då!".
Då ser jag någon som efter den kommentaren skrivit "Ja jag tänker ha ett förhållande i sommar ja!".
Som att det bara var någonting han/hon/den/det bestämt sig för att så skulle det vara.
Det är ju helt galet!
Att man bara bestämmer sig för att "nej men jag tänker inte vara singel i sommar, så jag får väl ta och hitta någon jag kan bli ihop med snart."
Vad är det för sorts attityd egentligen?!
Där börjar jag tvivla på hur seriöst vissa faktiskt tar relationer.
Det verkar nästan som att vissa bara blir tillsammans med folk för att inte vara ensamma, eller för att ha någon att visa upp som "sin pojkvän".
Och jag som tyckte jag var mentalt instabil!
Det är både skrattretande och hemskt på samma gång.
Men men, alla är vi olika, både på gott och ont.
Nu tackar jag, Torsten och Matilda för oss, så höres vi i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar