onsdag 11 januari 2012

En dag som denna

Nu är jag lite tillfälligt lycklig!
Jag har haft en lite motig morgon, som började kl. 05.30 då en dusch behövdes eftersom att jag inte orkade det igår kväll.
Sen åkte jag med pappa till uddevalla kl. 06.30 för jag verkligen avskyr bussen mellan troll-town och uddevalla.
På riktigt så får jag stå i gången, eller i bästa fall sitta på golvet.
Inte jätte roligt faktiskt.
Meen, i alla fall, så kom jag till skolan halv 8 och låg och sov på en bänk i en timme tills vi började.
Väldigt härlig morgon.
Sen har jag inte kunnat hänga med på lektionerna för jag varit så trött och hungrig.
MEN! Nu kommer min tillfälliga lycka.
Jag har ätit!
Och inte bara ätit, jag har ätit en baugette med räkröra från cactus, och det vad massa gott!
Men men, måste väl lyssna på mina lärare som tjötar om saker jag redan vet så att jag inte "tappar fokus".
Slutar ju inte förens 6... wiho...
Men men, sånt är livet.
Kommer nog bara sitta och pärla ändå.

"Känslor är varken rätt eller fel - de bara är tills de inte är längre"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar