tisdag 10 januari 2012

En kväll som denna

Har parkerat mig i mitten av trollstaden och har suttit och tjötat med papputten med anhöriga.
Ibland spårar våra konverationer ut lite känner jag, men jag gillar oss ändå.
Jag tänkte mest skriva ett litet inlägg för att jag kände mig ganska duktig idag.
Jag gick upp i morse, varav bara det är imponerande, och åkte till skolan.
Där får jag tyvärr reda på att jag inte har några lektioner på hela dagen.
Inte allt för roligt måste jag säga, men det var överkommligt.
Jag satt och läste i några timmar, för att skjuta upp jobbet lite, men fick till slut ge med mig.
Jag tog bussen mot trollywood i snön och jobbade som en duktig liten gnu.
När jag kom hem började jag laga mat till mig och sys. nr. 3 och några av hennes vänner.
Om jag får säga det själv, så var det lite vuxen poäng.
Jag är faktiskt lite stolt över dagens matlagning!
Kykling och massa olika stripes.
I alla fall, sen nu kommer höjdpunkten på dagen.
Jag hittade min plånbok!
Jag har varit så otroligt orolig för att jag skulle behöva spärra konto-kortet och fixa nytt ID och grejer, men nu är det cool-lungt!
Så nu tänker jag ta mig en avslappnande dusch och sedan krypa ner i min säng och förhoppningsvis inte vakna förens i morgon.

Not only is life a bitch, but it is always having puppies.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar