onsdag 4 januari 2012

En eftermiddag som denna

Jadu.
Då sitter han här hos farmor och farfar idag igen då och bara myser.
Dundermusik och en bra bok, det är inte helt fel ska jag säga dig.
Fruktansvärt trött i och för sig, men det är väl överkomligt antar jag ;)
Oooooh! Och jag bara måste skryta!
Jag har sett på Dumbo idag :')
Det var tyvärr helt fel röster eftersom att det är en ny version, med det hindrar mig inte från att gråta på de värsta ställena.
Och ja, jag gråter till massa disneyfilmer.
Dumbo, Lejonkungen, Mulan 2 osv.
Väldigt manligt!

Men men, i morgon bär det hur som helst av till "the reef" vilket jag förstått är något sorts badhotell.
Så jag räknar med att tillbringa torsdag till lördag i fruktkorgen tillsammans med alla andra russin ;)
Och nu ska jag fortsätta läsa min bok och glömma resten av världen :)
Ett gott skratt förlänger livet, så jag kommer nog leva för evigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar