lördag 8 augusti 2015

Man får vara lat ibland!

Har legat på latsidan nu igen. Var ute på 3 km vandring i tivedsskogen i söndags, och sen har det varit väldigt stilla, och latheten har vunnit. Men igår kom jag till slut iväg. Storstädade hela lägenheten (4 tim) och jag kom sedan iväg på en powerwalk i dövärmen. tog ett varv runt samhället på 30 min och gjorde sedan ett yogapass när jag kom hem. För att vara så äckligt varmt och jag latat mig i flera dagar gick det ändå helt okej tycker jag. Ville så klart vid flera tillfällen ge upp, men jag körde på. Hade tänkt dra iväg till gymmet nu innan jobbet egentligen, men börjar nu kl 12, så har kopplat av istället. Men slutar kl 16 i morgon, så då har jag minsann ingen ursäkt för att inte dra dit! Nu när skolan snart börjar igen måste jag rycka upp mig lite och komma i fas med mig själv. Är alldeles för duktig på att gräva ner mig. Men hej hopp, nu måste jag till jobbet... 12-22... Finns roligare pass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar