fredag 21 augusti 2015

Slöstart och Liseberg-party

Woopsi. Kom nu på att jag missade att skriva gårdagen. Var faktiskt duktig igår morse och kom upp ordentligt som jag tänkt. Drog iväg till gymmet på morgonen och körde på med ett varv i cirkeln och sedan fokus på ben och mage/rygg. Var där i en timme, men kände själv hur ineffektiv jag var. Var slö och tyckte att jag hade ont (skoskav av prommen dagen innan) och allmänt seg bara. Men jag kan i allafall stolt säga att jag nu höjt mig till 90 kg i benpress så att jag klarar 10x4 utan att dö. Känns i ben/rumpa idag kan jag säga. Men det är ett härligt ont, så ska inte klaga för mycket.

Nu har jag i alla fall landat i en fin dubbelsäng i Trollhättan och inväntar morgondagen då det bär av till Liseberg med flera fina människor. Det kommer bli fett!

"Njuuut av hur det sträcker!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar