tisdag 13 oktober 2015

Trött på att vara trött!

Jag sitter nu på golvet i mitt vardagsrum i pyamas med katten som springer runt och lite go' musik i bakgrunden. Konstigt, kanske du tänker? Det tycker inte jag. Det är galet nice kan jag säga, du borde testa!

För idag är en dag som jag går åt rätt håll. Jag började helt kaos med att vara trött, lite smått grinig på mig själv och planerade att göra minsta möjliga ansträngning. Istället har jag fixat en hel arbetsdag, ett möte, kommit iväg till GYMMET tack vare ett spontant sms från en finingvän (tack så tusenmånga), varit på årsmöte för mitt jobb OCH haft tid kvar till att sitta och mysa i soffan med Belle och se på Gotham.

Jag vet att man inte ska ta ut saker för mycket i förskott, men jag hoppas på att detta kan vara en utav de tydligare vändpunkterna i mitt dike. Jag är trött på att vara trött. Jag vill börja orka igen och bli lite pepp på livet igen. Idag var en bra dag, nu hoppas och ber vi för morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar