tisdag 10 november 2015

En fluglort är icke att förkasta!

Jag har idag kommit iväg till gymmet helt utan påputtning från någon annan! Wohoo! En fluglort i universum, men ändå ett ganska stort steg för Matilda Roolf!

Det vart inte ett lika effektivt pass som det varit när min vän peppat mig, men bara det att jag kom dit är för mig ganska stort. Det gjorde inte saken bättre att jag gjort någonting med baksidan höger lår heller. (Antagligen sträckt hela muskeln) Men jag körde på ändå.
Sen känns det ju lagom roligt man jag står och tar i med mina minivikter och så kommer en kvinna som bara är hud, muskler och blodådror... Jag tog där beslutet att gå in i mattrummet istället och ha ihjäl min mage istället. Vilket jag tror att jag gjorde, till en mildare grad i alla fall, men ändå.

Men nu, efter en go' dusch, tänker jag göra mig en man-tager-vad-man-haver-i-kylen-äggröra och bara götta mig innan sängen fångar upp mig. It. Will. Be. Awesome!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar