tisdag 3 november 2015

Lite mer flum i livet

Jah... Det gick ju bra detdär med att skriva varje dag under lovet om vad som hände...

Men vi struntar i det nu! Det gamla är förbi! Lämna det bakomflutna före dig, som jag brukar säga.
Idag fokuserar vi istället på att jag kommit iväg till gymmet! Hipp hipp HURRA! Detta måste vi tacka min fina vän för, för även om jag hade tänkt gå dit idag i alla fall är det väldigt tveksamt om jag faktiskt kommit iväg om hon inte hört av sig... Om vi nu ska vara ärliga.
Men det vart riktigt göttigt. Började ordentligt, både promenad i lutning, 1 km och pressande med både armar (lite), ben (döööömycket), och bål, så det vart riktigt nice. Sen att detta senare utmynnade i lite flum på slutet är väl bara trevligt tänker jag. Vissa dagar behöver man lite mera flum i livet!

Nu är det bara att varva ned med massa god mat (pasta & köttfärssås + allt-som-finns-i-kylen-äggröra) och fixa ihop en liten andakt inför morgondagens ungdomskväll. Är helt okej nöjd med avslutet på denna dag faktiskt. Tummen upp på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar