fredag 24 juli 2015

Finbesök och konstant fika

Tre dagar ledigt från jobbet och massa människor i omlopp. En härlig (och aningen treårstrotsig) systerdotter har sprungit runt och bekantat sig med "missin" med den kära mamman hack i häl. Igår slöt även min far och lilla familjen upp och jag har idag utforskat Askersund från turisthållet. Kanske var på tiden att jag såg lite av staden jag jag bor i.

Jag han med ett yogapass medan barnet sov middag igår, så det blev en dag mer än jag tänkt mig. Det är ju aldrig fel! Idag blev det däremot vila (från träning i alla fall) och full fart med delar av familjen åt både höger och vänster.


 I morgon kör vi på igen med familjefrulle och rutalpass på jobbet med ett 12-22 pass. Pust! Men men, det är bara att vila den tid som finns och köra på för fulla muggar när det gäller! Sen får vi se hur länge det är hållbart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar