onsdag 22 juli 2015

Yoga, katter och rivmärken

Idag var det löpning eller yoga som gällde. I och med att jag vart och hämtat min lilla Belle nu på morgonen kände jag att jag inte ville lämna henne ensam i allt det nya, så jag körde på med lite yoga. Vilket för övrigt också visade sig vara lite utav en utmaning med en leken kattunge i huset, men gick allt bra ändå. 

Måste ändå säga att det känns väldigt gott att det går så mycket bättre för varje pass jag gör. Det kanske bara är nu i början, men det är ändå väldigt skönt att se lite förbättring. Har blivit mjukare och stabilare och har lättare att utföra övningarna. Detta om något måste ju ändå motivera mig till att fortsätta tänker jag. 



Men nu blir det lite lunch och kattmys och så får vi se vad denna dagen har att erbjuda sedan. 

Hellre små framsteg än inga framsteg alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar